Delovni čas
Pon - pet: 9.00 - 14.00
Pon - pet: 9.00 - 14.00
Varnost je v današnjem svetu postala ključni dejavnik, ki vpliva na zaupanje strank, ohranjanje poslovnih procesov in zaščito intelektualne lastnine. Podjetja in tudi posamezniki potrebujejo učinkovite rešitve za zaščito svojih informacijskih sistemov, omrežij in podatkov. Uvajanje osnovnih varnostnih rešitev je prvi korak pri zagotavljanju varnega poslovnega okolja. Omogoča zaščito pred naraščajočimi kibernetskimi tveganji, kot so zlonamerni napadi, vdori v sisteme in kraje podatkov. Osnovne varnostne rešitve se osredotočajo na zaščito ključnih področij podjetja. To so končne točke, omrežna infrastruktura in e-pošta, s ciljem zmanjšanja možnosti za napade ter povečanja odpornosti pred grožnjami. Kljub temu, da so te rešitve lahko precej preproste in cenovno dostopne, imajo izjemno pomembno vlogo pri ohranjanju varnosti podjetja.
Poznamo več osnovnih varnostnih rešitev, ki jih lahko implementirate za zaščito vašega podjetja. Te rešitve zajemajo različna področja varnosti, vključno z zaščito končnih točk, omrežij in e-poštnih komunikacij. Pomembno je, da se osredotočimo na te ključne varnostne komponente, saj so najbolj izpostavljene ranljivim točkam. Prav tako pa so pogosto tarča kibernetskih napadalcev.
Končne točke, kot so osebni računalniki, prenosniki, mobilne naprave in strežniki, so pogosto prva tarča napadalcev. Do tega pride predvsem zato, ker le-te predstavljajo dostopne točke za vdor v podjetniška omrežja. Endpoint Detection and Response (EDR) je ena od najbolj pomembnih osnovnih varnostnih rešitev. Omogoča zaščito teh končnih točk pred različnimi vrstami napadov. Je napreden sistem za zaznavanje in odzivanje na varnostne grožnje, ki prepoznava, analizira in blokira zlonamerne aktivnosti na končnih napravah.
EDR omogoča proaktivno zaščito pred napadi, kot so izsiljevalski programi, trojanski konji, virusi in druge zlonamerne programske opreme. Poleg tega sistem natančno spremlja in beleži vsa dejanja na končnih točkah. To pa omogoča hitro odkrivanje morebitnih napadov in hiter odziv. EDR preprečuje napade in poleg tega omogoča tudi hitre preiskave in povrnitev sistemov v primeru napada.
E-pošta še vedno predstavlja kanal, ki je najbolj pogost za kibernetske napade. To so na primer phishing, kraja podatkov in širjenje zlonamerne programske opreme. Zlonamerne priponke in povezave v e-poštnih sporočilih lahko povzročijo veliko škodo, če niso ustrezno zaščitene. Napredna e-poštna varnost je rešitev, ki se osredotoča na zaščito pred temi grožnjami s pomočjo naprednih filtrirnih in zaščitnih ukrepov.
E-poštni filtri za zlonamerne priponke in povezave skenirajo vsa prejeta sporočila in iščejo znake zlonamerne vsebine, kot so phishing napadi, trojanski konji, virusi ali izsiljevalska programska oprema. Filtriranje lahko vključuje tudi skeniranje povezav v sporočilih, da se prepreči dostop do zlonamernih spletnih strani. Le-te so lahko zasnovane za krajo podatkov ali širjenje zlonamerne programske opreme. Napredna e-poštna varnost pomaga zmanjšati tveganja, da bi se zaposleni ujeli v pasti napadalcev, poleg tega pa zagotavlja, da je e-pošta še naprej funkcionalna in uporabna. S tem ukrepom lahko zaščitite tako zaposlene kot tudi vaše podjetje pred nevarnimi napadi, ki izkoriščajo pomanjkljivo varnost e-poštnih sistemov.
Omrežna varnost je prav tako ključnega pomena za zaščito podatkov in informacij podjetja, ki se prenašajo preko omrežja. Vsako podjetje, ki uporablja internet in povezave med omrežji, mora imeti ustrezne varnostne mehanizme za preprečevanje napadov na omrežno infrastrukturo. Nastavitve požarnih zidov in VPN-ov (Virtual Private Network) so osnovne varnostne rešitve, ki omogočajo zaščito pred nepooblaščenimi dostopi do omrežja.
Požarni zidovi (firewall) so zaščitni sloj, ki filtrira prihajajoči in odhajajoči promet v omrežju. S pravilno konfiguracijo požarnega zidu lahko omejite dostop do omrežja in preprečite vstop nepooblaščenih uporabnikov. Požarni zidovi lahko zaznajo in blokirajo zlonamerne poskuse vdorov, preprečujejo širjenje napadov znotraj omrežja in ščitijo kritične sisteme pred zunanjimi grožnjami.
VPN-ji pa omogočajo varno povezavo z omrežjem preko interneta. Uporabnikom omogočajo dostop do notranjih omrežij, hkrati pa ščitijo podatke s šifriranjem prometa. Z uporabo VPN-ja lahko zaposleni varno dostopajo do poslovnih informacij brez strahu pred napadi ali prestrezanjem podatkov, tudi, ko so na oddaljenih lokacijah.
V uvajanju osnovnih varnostnih rešitev gre za ustvarjanje varnostnega okvira, ki podjetjem omogoča zaščito pred kibernetskimi grožnjami. Z uporabo naprednih rešitev, kot so EDR, napredna e-poštna varnost ter omrežna varnost z nastavitvami požarnih zidov in VPN-ov, lahko podjetja bistveno zmanjšajo tveganje za napade, vdore in krajo podatkov. Zavedati se moramo, da osnovne varnostne rešitve niso le obveznost, ampak tudi investicija v dolgoročno zaščito poslovnih podatkov in informacij. Z zaščito končnih točk, omrežja in e-pošte boste povečali odpornost podjetja proti grožnjam in zagotovili tudi nemoteno poslovanje.
Z našim strokovnim znanjem in izkušnjami Vam nudimo pomoč pri izbiri in uvajanju ključnih varnostnih rešitev. S tem boste ustvarili trdno varnostno infrastrukturo, ki vas bo zaščitila pred napadi in tveganji v digitalnem okolju. Nudimo tudi spremljanje vaših sistemov, s čimer zagotovimo, da so vaši ukrepi vedno na najvišji ravni in tudi, da se hitro odzovemo na morebitne grožnje. Kontaktirajte nas in začnite graditi varno prihodnost za vaše podjetje!
Infocenter
V podjetju MD svetovanje d.o.o. stremimo k temu, da mora biti internet dostopen vsem, ne glede na njihove okoliščine ali zmožnosti. Zato smo se zavezali k zagotavljanju spletnega mesta, ki je dostopno najširšemu možnemu krogu uporabnikov.
Pri tem seveda upoštevamo zahteve Zakona o dostopnosti do informacijskih izdelkov in storitev za osebe z invalidnostmi (ZDPSI) ter Zakona o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij (ZDSMA) ter si prizadevamo čim dosledneje upoštevati Smernice za dostopnost spletnih vsebin (WCAG) 2.1 v skladu z ravnijo AA, kot jih določa Konzorcij za svetovni splet (W3C). Te smernice opisujejo, kako narediti spletne vsebine dostopne osebam z različnimi oblikami oviranosti. Upoštevanje teh smernic nam pomaga zagotavljati, da je spletno mesto dostopno vsem – slepim in slabovidnim osebam, uporabnikom z motoričnimi, vidnimi, kognitivnimi in drugimi oviranostmi.
Naše spletno mesto uporablja različne tehnologije, ki omogočajo čim višjo raven dostopnosti. Vgrajen je uporabniški vmesnik za dostopnost, ki uporabnikom z določenimi oblikami oviranosti omogoča prilagoditev videza in funkcionalnosti spletnega mesta svojim potrebam.
Poleg tega spletno mesto uporablja aplikacijo, ki temelji na umetni inteligenci in v ozadju neprestano optimizira dostopnost spletnega mesta. Ta aplikacija samodejno prilagaja HTML kodo, izboljšuje uporabniško izkušnjo za slepe uporabnike, ki uporabljajo bralnike zaslona, in omogoča navigacijo z uporabo tipkovnice za gibalno ovirane uporabnike.
Če zaznate nepravilnost ali imate predlog za izboljšavo, bomo veseli vašega sporočila. Pišete nam lahko na elektronski naslov: info@infocenter.si
Naše spletno mesto uporablja tehnologijo ARIA (Accessible Rich Internet Applications) in prilagojeno vedenje elementov, da slepim in slabovidnim uporabnikom omogoča branje in uporabo vsebin preko bralnikov zaslona. Ko uporabnik z bralnikom zaslona vstopi na spletno mesto, prejme poziv za preklop v profil za bralnik zaslona, kar mu omogoči učinkovito navigacijo in uporabo funkcij.
Optimizacija za bralnike zaslona: V ozadju teče proces, ki analizira sestavne dele spletnega mesta in zagotavlja sprotno skladnost tudi ob posodobitvah. Uporabljamo nabor atributov ARIA za označevanje obrazcev, ikon (npr. za družbena omrežja, iskanje, košarico), elementov z vlogami (gumbi, meniji, pogovorna okna ipd.), ter za natančno označevanje slik z nadomestnim besedilom (ALT), tudi z uporabo optičnega prepoznavanja znakov (OCR), če slika vsebuje besedilo.
Uporabniki lahko kadar koli vključijo način za bralnik zaslona s kombinacijo tipk Alt+1. Ob vstopu na spletno mesto bodo uporabniki samodejno pozvani k vklopu načina bralnika zaslona.
Te prilagoditve so združljive z vsemi glavnimi bralniki zaslona, vključno z JAWS, NVDA, VoiceOver in TalkBack.
Optimizacija navigacije s tipkovnico: Proces v ozadju prilagodi HTML kodo in doda vedenjske skripte v JavaScriptu, da omogoči popolno uporabo spletnega mesta s tipkovnico.
To vključuje:
navigacijo z Tab in Shift+Tab,
upravljanje spustnih menijev s smernimi tipkami,
zapiranje z Esc,
aktivacijo gumbov z Enter,
premikanje med možnostmi s smernimi tipkami ter izbor z Preslednico ali Enter.
Uporabnikom so na voljo tudi bližnjice, kot so:
M (meni),
H (naslovi),
F (obrazci),
B (gumbi),
G (grafike).
Na voljo so hitri meniji za preskok na vsebino, dostopni s tipko Alt+1, ali kot prvi elementi pri navigaciji s tipkovnico. Pri pojavnih oknih sistem samodejno prestavi fokus tipkovnice nanje in onemogoči premik fokusa izven okna.
Način za epileptike: onemogoči utripajoče animacije in nevarne barvne kombinacije.
Način za slabovidne: prilagoditve za slabši vid, tunelski vid, katarakto, glavkom ipd.
Način za kognitivne motnje: prilagoditve za disleksijo, avtizem, možganske kapi ipd.
Način prijazen za ADHD: zmanjša moteče elemente in izboljša osredotočenost.
Način za slepe: popolna združljivost z bralniki zaslona (JAWS, NVDA, VoiceOver, TalkBack).
Profil za navigacijo s tipkovnico: prilagoditve za osebe z gibalnimi oviranostmi.
Prilagoditve pisave: povečava/pomanjšava, sprememba pisave, razmiki, poravnava, višina vrstic ipd.
Prilagoditve barv: profili kontrasta (svetel, temen, inverzni, monokromatičen), zamenjava barv ozadja, besedila in naslovov.
Animacije: možnost onemogočanja animacij, vključno z videi, GIF-i in CSS prehodi.
Označevanje vsebine: poudarjanje povezav, naslovov, fokusiranih ali prehodnih elementov.
Izklop zvoka: uporabnikom z občutljivostjo na zvok omogoča takojšnje utišanje.
Podpora kognitivnim motnjam: integracija iskalnika z Wikipedijo in Wikislovarjem za razlago izrazov.
Dodatne funkcije: sprememba kazalca, način tiskanja, virtualna tipkovnica ipd.
Prizadevamo si podpreti kar največ različnih brskalnikov in tehnologij za pomoč, da bi lahko uporabniki izbrali najbolj primerna orodja z minimalnimi omejitvami. Podpiramo več kot 95 % tržnega deleža, vključno z: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Apple Safari, Opera, JAWS in NVDA.
Kljub našim najboljšim prizadevanjem se lahko zgodi, da določene strani ali deli spletnega mesta še niso popolnoma dostopni ali so še v procesu prilagoditve. Stalno izboljšujemo dostopnost, razvijamo nove funkcije in uvajamo sodobne tehnologije, da bi dosegli optimalno raven dostopnosti v skladu s tehnološkim napredkom.
Za dodatne informacije ali pomoč nas kontaktirajte na: info@infocenter.si