Delovni čas
Pon - pet: 9.00 - 14.00
Pon - pet: 9.00 - 14.00
Imate težave z izterjavo vaših terjatev in ne veste na kakšen način bi se izterjave lotili in tako prišli do pošteno zasluženega plačila?
Profesionalno svetovanje pri izterjavi vam bo pomagalo uvideti dodatne rešitve, naši strokovnjaki pa bodo z vami delili tudi številne dragocene nasvete, ki bodo pripomogli k uspešnim razrešitvam.
Zagotavljamo vam popolno fleksibilnost, saj se lahko dogovorimo za obliko svetovanja, ki vam najbolj ustreza, hitro odzivnost, saj boste odgovore prejeli najkasneje v 24-ih urah ter strokovno pomoč, ki jo zagotavljamo na podlagi dolgoletnih izkušenj in visoke izobraženosti naših kadrov.
Zastaranje (zastaralni rok) določa Obligacijski zakonik v členih 347. od do 357.
Izterjava terjatev je najbolj učinkovita, če poslujemo s plačilno sposobnimi strankami. Če svojih kupcev ne poznate dobro, morate ugotoviti kdo so, v kakšnih razmerah je njihova panoga, kdo so njihovi kupci in dobavitelji. Postavite tudi nove plačilne roke ali zahtevajte za svoje storitve plačilo po predračunu. Za vnaprejšnje plačilo ponudite stranki popust. V tem primeru izterjava zagotovo ne bo potrebna tako pogosto. Izterjava naj bi se začela že tretji dan po zapadlosti računa. Vendar večina podjetij nima časa niti kadra, da bi vsakodnevno sledila svojim kupcem. V tem primeru je priporočljivo poiskati pomoč pri agencijah, ki se izterjave lotevajo strokovno in profesionalno. Strokovna izterjava vam lahko prihrani denar, čas in živce. Prednost zunanje agencije je tudi psihološki učinek. Ugotovljeno je, da se na ta način izvensodno izterja veliko več terjatev. Vedeti pa morate, da je lahko dolžnik jutri tudi vaša najboljša stranka, zato naj bo izterjava prijazna.
Izterjava terjatev zahteva luciden pristop in kritično presojo (tudi z vidika vedenja o dolžnikovem premoženju). Izterjava je namreč kompleksen postopek, pri čemer je potrebno dobro poznati zakonodajo, ki določa pravice in dolžnosti tako upnikov kot dolžnikov: Zakon o izvršbi in zavarovanju (ZIZ), Zakon o gospodarskih družbah (ZGD), Zakon o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju (ZFPPIPP), Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP). Glede na Zakon o varstvu osebnih podatkov mora izterjava upoštevati pravice, obveznosti, načela in ukrepe, s čimer se preprečujejo nezakoniti posegi v zasebnost posameznika. S poizvedbami o osebnih podatkih lahko pridobimo podatke o identifikacijskih številkah dolžnika, njegovih računih, vrednostnih papirjih, zaposlitvi, nepremičninah in podobno. Vendar pa je potrebno za tovrstne poizvedbe izkazati pravno podlago. Ob upoštevanju vseh navedenih vidikov, pa je izterjava zagotovo tudi najbolj uspešna.
Infocenter
V podjetju MD svetovanje d.o.o. stremimo k temu, da mora biti internet dostopen vsem, ne glede na njihove okoliščine ali zmožnosti. Zato smo se zavezali k zagotavljanju spletnega mesta, ki je dostopno najširšemu možnemu krogu uporabnikov.
Pri tem seveda upoštevamo zahteve Zakona o dostopnosti do informacijskih izdelkov in storitev za osebe z invalidnostmi (ZDPSI) ter Zakona o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij (ZDSMA) ter si prizadevamo čim dosledneje upoštevati Smernice za dostopnost spletnih vsebin (WCAG) 2.1 v skladu z ravnijo AA, kot jih določa Konzorcij za svetovni splet (W3C). Te smernice opisujejo, kako narediti spletne vsebine dostopne osebam z različnimi oblikami oviranosti. Upoštevanje teh smernic nam pomaga zagotavljati, da je spletno mesto dostopno vsem – slepim in slabovidnim osebam, uporabnikom z motoričnimi, vidnimi, kognitivnimi in drugimi oviranostmi.
Naše spletno mesto uporablja različne tehnologije, ki omogočajo čim višjo raven dostopnosti. Vgrajen je uporabniški vmesnik za dostopnost, ki uporabnikom z določenimi oblikami oviranosti omogoča prilagoditev videza in funkcionalnosti spletnega mesta svojim potrebam.
Poleg tega spletno mesto uporablja aplikacijo, ki temelji na umetni inteligenci in v ozadju neprestano optimizira dostopnost spletnega mesta. Ta aplikacija samodejno prilagaja HTML kodo, izboljšuje uporabniško izkušnjo za slepe uporabnike, ki uporabljajo bralnike zaslona, in omogoča navigacijo z uporabo tipkovnice za gibalno ovirane uporabnike.
Če zaznate nepravilnost ali imate predlog za izboljšavo, bomo veseli vašega sporočila. Pišete nam lahko na elektronski naslov: info@infocenter.si
Naše spletno mesto uporablja tehnologijo ARIA (Accessible Rich Internet Applications) in prilagojeno vedenje elementov, da slepim in slabovidnim uporabnikom omogoča branje in uporabo vsebin preko bralnikov zaslona. Ko uporabnik z bralnikom zaslona vstopi na spletno mesto, prejme poziv za preklop v profil za bralnik zaslona, kar mu omogoči učinkovito navigacijo in uporabo funkcij.
Optimizacija za bralnike zaslona: V ozadju teče proces, ki analizira sestavne dele spletnega mesta in zagotavlja sprotno skladnost tudi ob posodobitvah. Uporabljamo nabor atributov ARIA za označevanje obrazcev, ikon (npr. za družbena omrežja, iskanje, košarico), elementov z vlogami (gumbi, meniji, pogovorna okna ipd.), ter za natančno označevanje slik z nadomestnim besedilom (ALT), tudi z uporabo optičnega prepoznavanja znakov (OCR), če slika vsebuje besedilo.
Uporabniki lahko kadar koli vključijo način za bralnik zaslona s kombinacijo tipk Alt+1. Ob vstopu na spletno mesto bodo uporabniki samodejno pozvani k vklopu načina bralnika zaslona.
Te prilagoditve so združljive z vsemi glavnimi bralniki zaslona, vključno z JAWS, NVDA, VoiceOver in TalkBack.
Optimizacija navigacije s tipkovnico: Proces v ozadju prilagodi HTML kodo in doda vedenjske skripte v JavaScriptu, da omogoči popolno uporabo spletnega mesta s tipkovnico.
To vključuje:
navigacijo z Tab in Shift+Tab,
upravljanje spustnih menijev s smernimi tipkami,
zapiranje z Esc,
aktivacijo gumbov z Enter,
premikanje med možnostmi s smernimi tipkami ter izbor z Preslednico ali Enter.
Uporabnikom so na voljo tudi bližnjice, kot so:
M (meni),
H (naslovi),
F (obrazci),
B (gumbi),
G (grafike).
Na voljo so hitri meniji za preskok na vsebino, dostopni s tipko Alt+1, ali kot prvi elementi pri navigaciji s tipkovnico. Pri pojavnih oknih sistem samodejno prestavi fokus tipkovnice nanje in onemogoči premik fokusa izven okna.
Način za epileptike: onemogoči utripajoče animacije in nevarne barvne kombinacije.
Način za slabovidne: prilagoditve za slabši vid, tunelski vid, katarakto, glavkom ipd.
Način za kognitivne motnje: prilagoditve za disleksijo, avtizem, možganske kapi ipd.
Način prijazen za ADHD: zmanjša moteče elemente in izboljša osredotočenost.
Način za slepe: popolna združljivost z bralniki zaslona (JAWS, NVDA, VoiceOver, TalkBack).
Profil za navigacijo s tipkovnico: prilagoditve za osebe z gibalnimi oviranostmi.
Prilagoditve pisave: povečava/pomanjšava, sprememba pisave, razmiki, poravnava, višina vrstic ipd.
Prilagoditve barv: profili kontrasta (svetel, temen, inverzni, monokromatičen), zamenjava barv ozadja, besedila in naslovov.
Animacije: možnost onemogočanja animacij, vključno z videi, GIF-i in CSS prehodi.
Označevanje vsebine: poudarjanje povezav, naslovov, fokusiranih ali prehodnih elementov.
Izklop zvoka: uporabnikom z občutljivostjo na zvok omogoča takojšnje utišanje.
Podpora kognitivnim motnjam: integracija iskalnika z Wikipedijo in Wikislovarjem za razlago izrazov.
Dodatne funkcije: sprememba kazalca, način tiskanja, virtualna tipkovnica ipd.
Prizadevamo si podpreti kar največ različnih brskalnikov in tehnologij za pomoč, da bi lahko uporabniki izbrali najbolj primerna orodja z minimalnimi omejitvami. Podpiramo več kot 95 % tržnega deleža, vključno z: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Apple Safari, Opera, JAWS in NVDA.
Kljub našim najboljšim prizadevanjem se lahko zgodi, da določene strani ali deli spletnega mesta še niso popolnoma dostopni ali so še v procesu prilagoditve. Stalno izboljšujemo dostopnost, razvijamo nove funkcije in uvajamo sodobne tehnologije, da bi dosegli optimalno raven dostopnosti v skladu s tehnološkim napredkom.
Za dodatne informacije ali pomoč nas kontaktirajte na: info@infocenter.si