Delovni čas
Pon - pet: 9.00 - 14.00
Pon - pet: 9.00 - 14.00
Kibernetska varnost je skozi leta postala nujen element vsakega podjetja in organizacije. Kljub temu številne varnostne kršitve še vedno izvirajo iz človeških napak, kot so neprevidno ravnanje z gesli, odpiranje sumljivih povezav ali neupoštevanje osnovnih varnostnih pravil. Prav zato sta izobraževanje in ozaveščanje ključnega pomena za zmanjšanje tveganj in ustvarjanje bolj varnega delovnega okolja.
Zaposleni so pogosto prva obrambna linija proti kibernetskim grožnjam. Raziskave kažejo, da je večina uspešnih napadov posledica nevednosti ali nepazljivosti zaposlenih. Najbolj pogosti primeri so:
Z izobraževanjem lahko zaposleni pridobijo znanje in veščine za prepoznavanje groženj ter učinkovito ukrepanje. Pravilno usposobljeni zaposleni postanejo aktivni sodelavci pri krepitvi varnostne kulture.
Da bi podjetja dosegla trajne rezultate je pomembno, da uporabijo raznolike in interaktivne pristope. Najbolj učinkovite metode so:
Praktične simulacije phishing napadov so odličen način za testiranje in izboljšanje spoosbnosti zaposenih pri prepznavanju zavajajočih sporočil. Po vsaki simulacije je pomembno, da zaposleni prejmejo povratne informacije in priporočila za izboljšanje.
Namesto klasičnih predavanj lahko uporabite interaktivne delavnice, kjer zaposleni sodelujejo v praktičnih vajah in simulacijah. Spletne platforme prav tako omogočajo, da usposabljanja potekajo fleksibilno.
Jasno napisane smernice in priročniki zaposlenim pomagajo razumeti, kako ravnati v določenih situacijah. Na primer, kako postopati ob prejemu sumljivega e-poštnega sporočila ali kako zaščititi mobilno napravo med delom na daljavo.
Motivacijski ukrepi, kot so nagrade ali priznanja za varnost najbolj ozaveščene zaposlene, spodbujajo pozitivne spremembe in dvigujejo zavzetost.
Vključevanje vodstva je ključno za dolgoročni uspeh. Vodje odločajo o varnostni strategiji, dodelitvi proračuna in implementaciji ukrepov, zato morajo biti dobro informirani o pomenu kibernetske varnosti. Zelo priporočljive so delavnice za vodstvo. Na le-teh vodje spoznajo, kako kibernetska varnost vpliva na strateške cilje podjetja in zakaj je vlaganje v zaščitne ukrepe nujno. Prav tako so priporočljiva poročila o aktualnih grožnjah. Le-ta pomagajo vodjem razumeti trenutno stanje na področju kibernetske varnosti in jih opozarjajo na nove trende ter tveganja.
Redno obveščanje zaposlenih in vodstva o najnovejših kibernetskih grožnjah je ključno za preprečevanje napadov. Z vzpostavitvijo sistema za posredovanje varnostnih novic in prilagojenih poročil lahko podjetja zagotovijo, da so vsi v podjetju na tekočem s spremembami v digitalnem okolju.
Za celovito obvladovanje tveganj in krepitev varnostne kulture v organizacijah je ključno, da je izobraževanje in ozaveščanje prilagojeno specifičnim potrebam zaposlenih in vodstva. Poleg splošnih usposabljanj je priporočljivo investirati v naslednje specializirane storitve.
Organizacija simulacijskih phishing kampanj omogoča zaposlenim, da v varnem okolju preizkusijo svojo sposobnost prepoznavanja zavajajočih sporočil. Takšne simulacije so odličen način za ugotavljanje trenutne stopnje ozaveščenosti in za identifikacijo potencialnih šibkih točk. Po vsaki simulaciji so zaposleni deležni povratnih informacij, vključno s praktičnimi nasveti, kako se izogniti napakam v prihodnosti. Rezultat je boljši odziv na resnične grožnje, kar prispeva k zmanjšanju tveganj za varnostne incidente.
Vodilni kadri so ključni pri postavljanju prioritet in sprejemanju odločitev o naložbah v kibernetsko varnost. S posebnimi delavnicami za vodstvo se osredotočamo na strateško pomembne vidike varnosti. To so načrtovanje odzivov na incidente, razumevanje pravnih obveznosti in vpliv kibernetskih groženj na poslovne cilje.
Informiranost je ključna za obvladovanje hitro spreminjajočega se kibernetskega okolja. Z izdelavo prilagojenih varnostnih poročil se zagotavlja, da so vsi v podjetju informirani z aktualnimi grožnjami, prevarami in trendi. Ta poročila vključujejo povzetke o novih vrstah phishing napadov in malware groženj; analize nedavnih incidentov ter praktične nasvete za izboljšanje varnostnih praks.
Z vlaganjem v dodatne storitve boste ustvarili varnostno kulturo, kjer so zaposleni in vodje usklajeni pri zaščiti poslovnih interesov. Sistematično izobraževanje in ozaveščanje ter prilagajanje teh vsebin omogoča podjetjem, da ostanejo korak pred napadalci in uspešno obvladujejo kibernetska tveganja. Za kakršno koli pomoč, Vam z našimi strokovnjaki z veseljem pomagamo! Kontaktirajte nas in sedogovorite za informativni sestanek.
Infocenter
V podjetju MD svetovanje d.o.o. stremimo k temu, da mora biti internet dostopen vsem, ne glede na njihove okoliščine ali zmožnosti. Zato smo se zavezali k zagotavljanju spletnega mesta, ki je dostopno najširšemu možnemu krogu uporabnikov.
Pri tem seveda upoštevamo zahteve Zakona o dostopnosti do informacijskih izdelkov in storitev za osebe z invalidnostmi (ZDPSI) ter Zakona o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij (ZDSMA) ter si prizadevamo čim dosledneje upoštevati Smernice za dostopnost spletnih vsebin (WCAG) 2.1 v skladu z ravnijo AA, kot jih določa Konzorcij za svetovni splet (W3C). Te smernice opisujejo, kako narediti spletne vsebine dostopne osebam z različnimi oblikami oviranosti. Upoštevanje teh smernic nam pomaga zagotavljati, da je spletno mesto dostopno vsem – slepim in slabovidnim osebam, uporabnikom z motoričnimi, vidnimi, kognitivnimi in drugimi oviranostmi.
Naše spletno mesto uporablja različne tehnologije, ki omogočajo čim višjo raven dostopnosti. Vgrajen je uporabniški vmesnik za dostopnost, ki uporabnikom z določenimi oblikami oviranosti omogoča prilagoditev videza in funkcionalnosti spletnega mesta svojim potrebam.
Poleg tega spletno mesto uporablja aplikacijo, ki temelji na umetni inteligenci in v ozadju neprestano optimizira dostopnost spletnega mesta. Ta aplikacija samodejno prilagaja HTML kodo, izboljšuje uporabniško izkušnjo za slepe uporabnike, ki uporabljajo bralnike zaslona, in omogoča navigacijo z uporabo tipkovnice za gibalno ovirane uporabnike.
Če zaznate nepravilnost ali imate predlog za izboljšavo, bomo veseli vašega sporočila. Pišete nam lahko na elektronski naslov: info@infocenter.si
Naše spletno mesto uporablja tehnologijo ARIA (Accessible Rich Internet Applications) in prilagojeno vedenje elementov, da slepim in slabovidnim uporabnikom omogoča branje in uporabo vsebin preko bralnikov zaslona. Ko uporabnik z bralnikom zaslona vstopi na spletno mesto, prejme poziv za preklop v profil za bralnik zaslona, kar mu omogoči učinkovito navigacijo in uporabo funkcij.
Optimizacija za bralnike zaslona: V ozadju teče proces, ki analizira sestavne dele spletnega mesta in zagotavlja sprotno skladnost tudi ob posodobitvah. Uporabljamo nabor atributov ARIA za označevanje obrazcev, ikon (npr. za družbena omrežja, iskanje, košarico), elementov z vlogami (gumbi, meniji, pogovorna okna ipd.), ter za natančno označevanje slik z nadomestnim besedilom (ALT), tudi z uporabo optičnega prepoznavanja znakov (OCR), če slika vsebuje besedilo.
Uporabniki lahko kadar koli vključijo način za bralnik zaslona s kombinacijo tipk Alt+1. Ob vstopu na spletno mesto bodo uporabniki samodejno pozvani k vklopu načina bralnika zaslona.
Te prilagoditve so združljive z vsemi glavnimi bralniki zaslona, vključno z JAWS, NVDA, VoiceOver in TalkBack.
Optimizacija navigacije s tipkovnico: Proces v ozadju prilagodi HTML kodo in doda vedenjske skripte v JavaScriptu, da omogoči popolno uporabo spletnega mesta s tipkovnico.
To vključuje:
navigacijo z Tab in Shift+Tab,
upravljanje spustnih menijev s smernimi tipkami,
zapiranje z Esc,
aktivacijo gumbov z Enter,
premikanje med možnostmi s smernimi tipkami ter izbor z Preslednico ali Enter.
Uporabnikom so na voljo tudi bližnjice, kot so:
M (meni),
H (naslovi),
F (obrazci),
B (gumbi),
G (grafike).
Na voljo so hitri meniji za preskok na vsebino, dostopni s tipko Alt+1, ali kot prvi elementi pri navigaciji s tipkovnico. Pri pojavnih oknih sistem samodejno prestavi fokus tipkovnice nanje in onemogoči premik fokusa izven okna.
Način za epileptike: onemogoči utripajoče animacije in nevarne barvne kombinacije.
Način za slabovidne: prilagoditve za slabši vid, tunelski vid, katarakto, glavkom ipd.
Način za kognitivne motnje: prilagoditve za disleksijo, avtizem, možganske kapi ipd.
Način prijazen za ADHD: zmanjša moteče elemente in izboljša osredotočenost.
Način za slepe: popolna združljivost z bralniki zaslona (JAWS, NVDA, VoiceOver, TalkBack).
Profil za navigacijo s tipkovnico: prilagoditve za osebe z gibalnimi oviranostmi.
Prilagoditve pisave: povečava/pomanjšava, sprememba pisave, razmiki, poravnava, višina vrstic ipd.
Prilagoditve barv: profili kontrasta (svetel, temen, inverzni, monokromatičen), zamenjava barv ozadja, besedila in naslovov.
Animacije: možnost onemogočanja animacij, vključno z videi, GIF-i in CSS prehodi.
Označevanje vsebine: poudarjanje povezav, naslovov, fokusiranih ali prehodnih elementov.
Izklop zvoka: uporabnikom z občutljivostjo na zvok omogoča takojšnje utišanje.
Podpora kognitivnim motnjam: integracija iskalnika z Wikipedijo in Wikislovarjem za razlago izrazov.
Dodatne funkcije: sprememba kazalca, način tiskanja, virtualna tipkovnica ipd.
Prizadevamo si podpreti kar največ različnih brskalnikov in tehnologij za pomoč, da bi lahko uporabniki izbrali najbolj primerna orodja z minimalnimi omejitvami. Podpiramo več kot 95 % tržnega deleža, vključno z: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Apple Safari, Opera, JAWS in NVDA.
Kljub našim najboljšim prizadevanjem se lahko zgodi, da določene strani ali deli spletnega mesta še niso popolnoma dostopni ali so še v procesu prilagoditve. Stalno izboljšujemo dostopnost, razvijamo nove funkcije in uvajamo sodobne tehnologije, da bi dosegli optimalno raven dostopnosti v skladu s tehnološkim napredkom.
Za dodatne informacije ali pomoč nas kontaktirajte na: info@infocenter.si