Delovni čas
Pon - pet: 9.00 - 14.00
Pon - pet: 9.00 - 14.00
Ena najpomembnejših lastnosti v življenju in delovnem okolju je integriteta. Integriteta je lahko temeljna vrednota vsake organizacije in ključna sestavina učinkovitega načina vodenja. Če sami nimate integritete, kako lahko pričakujete, da jo bodo imeli vaši zaposleni? Vendar pa gre lahko z integriteto v organizaciji marsikaj narobe. Poznati morate pomen integritete in vedeti, kako jo razviti pri sebi in jo implicirati znotraj organizacijske kulture. V kolikor vodja sledi tem korakom razvijanja integritete in spodbujanja njene kulture v organizaciji ter se na primerih uči, česa ne sme početi, je lahko pri razvijanju popolne integritete na delovnem mestu uspešen.
Iskrenost do sebe in svojih sodelavcev je prvi korak k integriteti. Pri sprejemanju odločitev bodite vedno iskreni do sebe in članov ekipe glede tega, kaj je najboljše za organizacijo. Če niste prepričani o odgovoru, prosite za pomoč druge, da boste lahko sprejeli razumno odločitev. V skladu z vodstveno integriteto se od zaposlenih pričakuje, da govorijo resnico in to brez kakršnega koli nadomestila ali spodbude.
Neprekinjeno poslovanje vsebuje jasne smernice za to, kaj mora organizacija storiti, da ohrani delovanje. Če pride čas za odziv, ne sme biti vprašanj o tem, kako nadaljevati s poslovnimi procesi. Podjetje, stranke in zaposleni so potencialno ogroženi.
Ustrezna neprekinjenost poslovanja vključuje različne ravni odzivanja. Ni vse ključnega pomena, zato je pomembno določiti, kaj je najbolj pomembno, da se ohrani delovanje, in kaj bi lahko bilo ponovno vzpostavljeno pozneje. Bistveno je, da ste iskreni glede ciljev glede časa obnovitve in ciljev glede točke obnovitve.
Postopek vključuje celotno organizacijo, od izvršnega vodstva navzdol. Čeprav lahko IT vodi neprekinjeno poslovanje, je bistveno, da pridobi podporo vodstva in sporoči ključne informacije celotni organizaciji. Še eno pomembno področje sodelovanja je sodelovanje z varnostno skupino – čeprav ti dve skupini pogosto delata ločeno, lahko organizacija veliko pridobi z izmenjavo informacij med temi oddelki. Vsi bi morali poznati vsaj osnovne korake, kako se namerava organizacija odzvati.
Biti pošten in pravičen sta pomembna stebra integritete na delovnem mestu. Poskrbite, da se vse strani, ki so vpletene v spor ali nesoglasje, počutijo pravično obravnavane in imajo možnost svobodno izraziti svoje mnenje, ne da bi se bale posledic. Vsi v organizaciji imajo različne poglede in ideje, zato je pomembno, da zna vsak vodja poslušati, utemeljevati in sprejemati odločitve, ki ne bodo omajale zaupanja ali vere nobenega od zaposlenih kot celote. Te odločitve morajo biti pravične in poštene za vse.
Poštenost ni edina lastnost, ki vodi k uspešni organizaciji. Uspešna organizacija je zgrajena na temeljih zaupanja, zato se morajo vsi v organizaciji obnašati pošteno. Bodite pozorni na znake nepoštenosti in storite vse, kar je v vaši moči, da jih preprečite. Če opazite nekoga, ki se obnaša nepošteno, takoj spregovorite, da se lahko izvedejo korektivni ukrepi. Tako se boste izognili posledicam njegove nepoštenosti. Prav tako se bo razširil glas o vaši previdnosti do njega, kar bo večini ostalih preprečilo nepošteno ravnanje.
Svoje sodelavce v ekipi pridobite tako, da pokažete, da cenite njihovo mnenje. Uspešen vodja si pridobi zaupanje in spoštovanje svoje ekipe tako, da pokaže, da ceni njihovo mnenje. Poslušajte, kaj imajo povedati. Povejte jim, kako vam bo njihov prispevek pomagal pri sprejemanju boljših odločitev. Ne poskušajte jih mikromanagirati ali jim ukazovati, kaj naj naredijo. Dovolite jim svobodo pri sprejemanju odločitev, ki so najboljše za organizacijo. Ta občutek spoštovanja, izkazan z vodilnih položajev, bo povečal njihovo samozavest, kar bo na koncu povečalo produktivnost.
Ustvarite okolje, v katerem bodo ljudje lahko pokazali svoje najboljše dosežke. Omogočanje zaposlenim, da so najboljši, spodbuja osebno rast in individualne dosežke, mentorstvo in mentoriranje posameznikov pa jim lahko pomagata doseči njihov polni potencial, kar koristi celotni ekipi. Če zagotovite varno in spodbudno okolje, bodo zaposleni pogosteje prišli do novih zamisli in tvegali. To vodi do inovacij in boljšega razumevanja ciljev podjetja.
To pomeni, da na delovnem mestu izkazujete integriteto v vsem, kar počnete, od besed in dejanj do načina oblačenja in nošenja. Pri svojem pristopu bodite dosledni in vsem dajte vedeti, da kakršna koli oblika nepoštenosti ne bo tolerirana.
Bodite zgled, ne glede na to, ali ste vodilni ali mlajši zaposleni. Dolžnost vodij je, da poskrbijo, da je njihovo vedenje takšno, kot ga pričakujejo od drugih. Če boste sami pokazali integriteto, boste to sporočilo prenesli na člane svoje ekipe. Ne prenašajte ga le s pozitivnimi zgledi, temveč tudi tako, da se oglasite, kadar nekdo krši vrednote in etični kodeks. Ta kodeks naj bo viden in dostopen, da bodo ljudje vedeli, na koga ali bolje rečeno “koga ” se obrniti po napotke v kritičnih situacijah.
Za začetek se morate vedno odkrito in čim prej lotiti situacije v zvezi z neprimernim pogovorom ali vedenjem na delovnem mestu, tudi če ne gre za nepoštenost.
Oblikovanje pravil in standardov omogoča vsem v organizaciji, da vedo, kaj se od njih pričakuje. To vodi do manj nesporazumov in boljšega sodelovanja. Z vzpostavitvijo pravil in standardov lahko tudi zahtevate, da člani ekipe odgovarjajo za svoja dejanja. Če nekdo krši pravila, ve, da bo imel posledice. Poleg tega bodo ta pravila zaposlenim pomagala, da se bodo vedli zaupanja vredno.
Ta pravila in standardi morajo vključevati tudi vse na delovnem mestu, vključno z vodji, zaposlenimi, strankami in dobavitelji. Ne glede na to, kako velika ali majhna je vaša ekipa, boste morali paziti na vsako kršitev norm, ki jih boste vzpostavili.
Nekateri primeri integritete na delovnem mestu so lahko pravila, kot so:
Ena najpomembnejših stvari, ki jih lahko vodja naredi za spodbujanje kulture integritete, je usposabljanje in spodbujanje sodelavcev na področju etike. To pomeni, da jih naučite, kaj je etično vedenje, kako prepoznati neetično vedenje in kako ukrepati, če opazijo, da se dogaja nekaj, kar krši standarde. Če so sodelavci dobro obveščeni o etiki, je manj verjetno, da bodo sodelovali pri neetičnem vedenju.
Drug način, kako lahko vodje to spodbujajo, je, da se še naprej sklicujejo na lastne izkušnje. Ne moremo pričakovati, da bodo naši sodelavci storili nekaj, česar sami ne bi storili, zato če vodje v preteklosti iščejo smernice o dobrem in slabem vedenju, s tem pošiljajo jasne signale med težkimi odločitvami, ki imajo lahko pozneje hude posledice.
Jasna komunikacija je bistvenega pomena za spodbujanje kulture integritete. Ko jasno poveste, kakšna so vaša pričakovanja, člani ekipe vedo, kako ravnati, da jih bodo izpolnili. Poleg tega s komunikativnostjo pomagate preprečiti morebitne nesporazume in zagotovite, da so vsi na isti strani.
Ne pričakujte, da bodo člani vaše ekipe prebrali vsako elektronsko sporočilo, poročilo in opomnik, ki ga pošljete. Poskusite komunikacijo poenostaviti s pomnjenjem ali elektronskimi sporočili z opomniki. Tako bodo lažje vedeli, kako naj ravnajo, ko bodo imeli vprašanja. S tem bodo odpravljene komunikacijske ovire, prakticiranje integritete pa bo lažje.
Če standardi niso izpolnjeni, je pomembno, da vzpostavite mehanizme za uveljavljanje. To lahko vključuje sprejemanje ukrepov, kot so izrekanje opozoril, začasna odstavitev ali prekinitev delovnega razmerja. Če se pravila in standardi dosledno uveljavljajo, člani ekipe vedo, da nepravilno ravnanje ne bo tolerirano in da bodo za to odgovarjali.
Integriteta v organizaciji med drugim zavisi od ustrezno apliciranih internih aktov organizcaije, poti prijave nepravilnosti s strani zaposlenih in optimizacija kroženja informacij med zaposlenimi.
V ta namen vam nudimo uporabo aplikacije TRUSTY.
Glavne funkcionalnosti aplikacije za prijavo nepravilnosti (TRUSTY) vključujejo:
Glavna odgovornost svetovalca je zagotavljanje povezanih storitev strankam, da se zagotovi ustrezna integriteta. Svetovalec bo strankam svetoval v zvezi z izvajanjem sistemov za prijavo nepravilnosti in drugimi vprašanji skladnosti. V tej pripravljalni fazi bo svetovalec svetoval v zvezi z notranjimi dokumenti o skladnosti (uvedba ali prilagoditev morebitnega kodeksa ravnanja, priprava pravilnikov o ukrepanju v primeru prijave nepravilnosti itd.), vključno s povezanimi vsebinami, kot so varstvo podatkov, varstvo zaupnosti in delovno pravo. Nato bo svetovalec strankam pomagal pri obravnavi prijav o žvižgaštvu, prejetih od primera do primera.
Infocenter
V podjetju MD svetovanje d.o.o. stremimo k temu, da mora biti internet dostopen vsem, ne glede na njihove okoliščine ali zmožnosti. Zato smo se zavezali k zagotavljanju spletnega mesta, ki je dostopno najširšemu možnemu krogu uporabnikov.
Pri tem seveda upoštevamo zahteve Zakona o dostopnosti do informacijskih izdelkov in storitev za osebe z invalidnostmi (ZDPSI) ter Zakona o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij (ZDSMA) ter si prizadevamo čim dosledneje upoštevati Smernice za dostopnost spletnih vsebin (WCAG) 2.1 v skladu z ravnijo AA, kot jih določa Konzorcij za svetovni splet (W3C). Te smernice opisujejo, kako narediti spletne vsebine dostopne osebam z različnimi oblikami oviranosti. Upoštevanje teh smernic nam pomaga zagotavljati, da je spletno mesto dostopno vsem – slepim in slabovidnim osebam, uporabnikom z motoričnimi, vidnimi, kognitivnimi in drugimi oviranostmi.
Naše spletno mesto uporablja različne tehnologije, ki omogočajo čim višjo raven dostopnosti. Vgrajen je uporabniški vmesnik za dostopnost, ki uporabnikom z določenimi oblikami oviranosti omogoča prilagoditev videza in funkcionalnosti spletnega mesta svojim potrebam.
Poleg tega spletno mesto uporablja aplikacijo, ki temelji na umetni inteligenci in v ozadju neprestano optimizira dostopnost spletnega mesta. Ta aplikacija samodejno prilagaja HTML kodo, izboljšuje uporabniško izkušnjo za slepe uporabnike, ki uporabljajo bralnike zaslona, in omogoča navigacijo z uporabo tipkovnice za gibalno ovirane uporabnike.
Če zaznate nepravilnost ali imate predlog za izboljšavo, bomo veseli vašega sporočila. Pišete nam lahko na elektronski naslov: info@infocenter.si
Naše spletno mesto uporablja tehnologijo ARIA (Accessible Rich Internet Applications) in prilagojeno vedenje elementov, da slepim in slabovidnim uporabnikom omogoča branje in uporabo vsebin preko bralnikov zaslona. Ko uporabnik z bralnikom zaslona vstopi na spletno mesto, prejme poziv za preklop v profil za bralnik zaslona, kar mu omogoči učinkovito navigacijo in uporabo funkcij.
Optimizacija za bralnike zaslona: V ozadju teče proces, ki analizira sestavne dele spletnega mesta in zagotavlja sprotno skladnost tudi ob posodobitvah. Uporabljamo nabor atributov ARIA za označevanje obrazcev, ikon (npr. za družbena omrežja, iskanje, košarico), elementov z vlogami (gumbi, meniji, pogovorna okna ipd.), ter za natančno označevanje slik z nadomestnim besedilom (ALT), tudi z uporabo optičnega prepoznavanja znakov (OCR), če slika vsebuje besedilo.
Uporabniki lahko kadar koli vključijo način za bralnik zaslona s kombinacijo tipk Alt+1. Ob vstopu na spletno mesto bodo uporabniki samodejno pozvani k vklopu načina bralnika zaslona.
Te prilagoditve so združljive z vsemi glavnimi bralniki zaslona, vključno z JAWS, NVDA, VoiceOver in TalkBack.
Optimizacija navigacije s tipkovnico: Proces v ozadju prilagodi HTML kodo in doda vedenjske skripte v JavaScriptu, da omogoči popolno uporabo spletnega mesta s tipkovnico.
To vključuje:
navigacijo z Tab in Shift+Tab,
upravljanje spustnih menijev s smernimi tipkami,
zapiranje z Esc,
aktivacijo gumbov z Enter,
premikanje med možnostmi s smernimi tipkami ter izbor z Preslednico ali Enter.
Uporabnikom so na voljo tudi bližnjice, kot so:
M (meni),
H (naslovi),
F (obrazci),
B (gumbi),
G (grafike).
Na voljo so hitri meniji za preskok na vsebino, dostopni s tipko Alt+1, ali kot prvi elementi pri navigaciji s tipkovnico. Pri pojavnih oknih sistem samodejno prestavi fokus tipkovnice nanje in onemogoči premik fokusa izven okna.
Način za epileptike: onemogoči utripajoče animacije in nevarne barvne kombinacije.
Način za slabovidne: prilagoditve za slabši vid, tunelski vid, katarakto, glavkom ipd.
Način za kognitivne motnje: prilagoditve za disleksijo, avtizem, možganske kapi ipd.
Način prijazen za ADHD: zmanjša moteče elemente in izboljša osredotočenost.
Način za slepe: popolna združljivost z bralniki zaslona (JAWS, NVDA, VoiceOver, TalkBack).
Profil za navigacijo s tipkovnico: prilagoditve za osebe z gibalnimi oviranostmi.
Prilagoditve pisave: povečava/pomanjšava, sprememba pisave, razmiki, poravnava, višina vrstic ipd.
Prilagoditve barv: profili kontrasta (svetel, temen, inverzni, monokromatičen), zamenjava barv ozadja, besedila in naslovov.
Animacije: možnost onemogočanja animacij, vključno z videi, GIF-i in CSS prehodi.
Označevanje vsebine: poudarjanje povezav, naslovov, fokusiranih ali prehodnih elementov.
Izklop zvoka: uporabnikom z občutljivostjo na zvok omogoča takojšnje utišanje.
Podpora kognitivnim motnjam: integracija iskalnika z Wikipedijo in Wikislovarjem za razlago izrazov.
Dodatne funkcije: sprememba kazalca, način tiskanja, virtualna tipkovnica ipd.
Prizadevamo si podpreti kar največ različnih brskalnikov in tehnologij za pomoč, da bi lahko uporabniki izbrali najbolj primerna orodja z minimalnimi omejitvami. Podpiramo več kot 95 % tržnega deleža, vključno z: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Apple Safari, Opera, JAWS in NVDA.
Kljub našim najboljšim prizadevanjem se lahko zgodi, da določene strani ali deli spletnega mesta še niso popolnoma dostopni ali so še v procesu prilagoditve. Stalno izboljšujemo dostopnost, razvijamo nove funkcije in uvajamo sodobne tehnologije, da bi dosegli optimalno raven dostopnosti v skladu s tehnološkim napredkom.
Za dodatne informacije ali pomoč nas kontaktirajte na: info@infocenter.si