Delovni čas
Pon - pet: 9.00 - 14.00
Pon - pet: 9.00 - 14.00
Kibernetski napadi za organizacije predstavljajo izjemne izzive, saj postajajo vse bolj pogosti in kompleksni. Učinkovito in tudi hitro odzivanje na incidente je ključno za zmanjšanje škode, zaščito podatkov in ohranjanje zaupanja strank ter tudi partnerjev. Incident Response (IR) je strateški proces, ki zahteva temeljito načrtovanje in usklajevanje znotraj organizacije. Pravilno strukturiran načrt Incident Response omogoča hitro ukrepanje, zmanjšuje škodo in skrajša čas za obnovo normalnega poslovanja. Brez načrtovanega odziva se lahko podjetja soočajo z večjimi izgubami. To so na primer izguba podatkov; finančni stroški ter uničen ugled. Zato je načrtovanje odzivov ključnega pomena za omejitev teh tveganj ter za zagotovitev, da organizacija deluje nemoteno.
Načrt IR vključuje jasno opredeljene korake in vloge. Le-te morajo vsi zaposleni v organizaciji razumeti in tudi izvajati. Ključni elementi, ki jih mora načrt vsebovati, so naslednji:
Poleg IR načrta je potrebno pripraviti tudi načrt neprekinjenega poslovanja (BCP) in načrt za obnovitev po katastrofi (DRP). Oba se osredotočata na zagotavljanje, da podjetje tudi v primeru incidenta lahko nadaljuje z delovanjem in poslovanjem. Pomembno je, da sta oba načrta preizkušena, posodobljena in vključena tudi v strategijo Incident Response.
Načrt neprekinjenega poslovanja (BCP-Business Continuity Plan)
Cilj načrta je zagotoviti, da osnovne funkcije podjetja delujejo, tudi če ključni sistemi ne. To lahko vključuje vzpostavitev alternativnih delovnih mest, začasnih rešitev za stranke in preusmerjanje komunikacijskih poti.
Načrt za obnovitev po katastrofi (DRP-Disaster Recovery Plan)
Načrt se osredotoča na tehnične vidike okrevanja po katastrofi. To vključuje varnostne kopije, obnovo podatkov in vzpostavitev normalnega delovanja sistemov po incidentu.
Načrti za IR, BCP in DRP so lahko učinkoviti le, če se jih redno testira. Simulacije kibernetskih napadov so ena izmed najboljših metod za preverjanje, ali so zaposleni pripravljeni na situacije. Testiranje organizaciji omogoča, da se identificira morebitne šibke točke v procesih; se preveri, ali zaposleni poznajo svoje vloge in odgovornosti; izboljša se koordinacija med različnimi oddelki in ekipami; pridobi se vpoglede za posodobitev načrtov in postopkov.
Priporočljivo je, da se testiranje izvaja vsaj enkrat letno, lahko tudi pogosteje, v primerih, ko se organizacija sooča z visokim tveganjem za napade.
Pri soočanju s kibernetskimi grožnjami je pomembno načrtovanje, implementacija in testiranje odzivnih procesov. Z našimi strokovnjaki Vam lahko pomagamo pri pripravi načrtov Incident Response (IR), načrtov neprekinjenega poslovanja (BCP) in načrtov za obnovitev po katastrofi (DRP). Nudimo Vam tudi strokovno svetovanje in podporo v vseh fazah. To so lahko analize tveganj, izvajanje simulacij napadov in testiranja odzivnih procesov ter ostalo.
Z našo pomočjo bo vaša organizacija pripravljena na hitro in učinkovito ukrepanje ob morebitnem kibernetskem incidentu. Pomagamo Vam vzpostaviti tudi stalne varnostne protokole, vas podpiramo pri testiranju procesov ter zagotavljamo, da bodo vaši odzivni procesi preizkušeni. Kontaktirajte nas in pomagali Vam bomo!
Infocenter
V podjetju MD svetovanje d.o.o. stremimo k temu, da mora biti internet dostopen vsem, ne glede na njihove okoliščine ali zmožnosti. Zato smo se zavezali k zagotavljanju spletnega mesta, ki je dostopno najširšemu možnemu krogu uporabnikov.
Pri tem seveda upoštevamo zahteve Zakona o dostopnosti do informacijskih izdelkov in storitev za osebe z invalidnostmi (ZDPSI) ter Zakona o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij (ZDSMA) ter si prizadevamo čim dosledneje upoštevati Smernice za dostopnost spletnih vsebin (WCAG) 2.1 v skladu z ravnijo AA, kot jih določa Konzorcij za svetovni splet (W3C). Te smernice opisujejo, kako narediti spletne vsebine dostopne osebam z različnimi oblikami oviranosti. Upoštevanje teh smernic nam pomaga zagotavljati, da je spletno mesto dostopno vsem – slepim in slabovidnim osebam, uporabnikom z motoričnimi, vidnimi, kognitivnimi in drugimi oviranostmi.
Naše spletno mesto uporablja različne tehnologije, ki omogočajo čim višjo raven dostopnosti. Vgrajen je uporabniški vmesnik za dostopnost, ki uporabnikom z določenimi oblikami oviranosti omogoča prilagoditev videza in funkcionalnosti spletnega mesta svojim potrebam.
Poleg tega spletno mesto uporablja aplikacijo, ki temelji na umetni inteligenci in v ozadju neprestano optimizira dostopnost spletnega mesta. Ta aplikacija samodejno prilagaja HTML kodo, izboljšuje uporabniško izkušnjo za slepe uporabnike, ki uporabljajo bralnike zaslona, in omogoča navigacijo z uporabo tipkovnice za gibalno ovirane uporabnike.
Če zaznate nepravilnost ali imate predlog za izboljšavo, bomo veseli vašega sporočila. Pišete nam lahko na elektronski naslov: info@infocenter.si
Naše spletno mesto uporablja tehnologijo ARIA (Accessible Rich Internet Applications) in prilagojeno vedenje elementov, da slepim in slabovidnim uporabnikom omogoča branje in uporabo vsebin preko bralnikov zaslona. Ko uporabnik z bralnikom zaslona vstopi na spletno mesto, prejme poziv za preklop v profil za bralnik zaslona, kar mu omogoči učinkovito navigacijo in uporabo funkcij.
Optimizacija za bralnike zaslona: V ozadju teče proces, ki analizira sestavne dele spletnega mesta in zagotavlja sprotno skladnost tudi ob posodobitvah. Uporabljamo nabor atributov ARIA za označevanje obrazcev, ikon (npr. za družbena omrežja, iskanje, košarico), elementov z vlogami (gumbi, meniji, pogovorna okna ipd.), ter za natančno označevanje slik z nadomestnim besedilom (ALT), tudi z uporabo optičnega prepoznavanja znakov (OCR), če slika vsebuje besedilo.
Uporabniki lahko kadar koli vključijo način za bralnik zaslona s kombinacijo tipk Alt+1. Ob vstopu na spletno mesto bodo uporabniki samodejno pozvani k vklopu načina bralnika zaslona.
Te prilagoditve so združljive z vsemi glavnimi bralniki zaslona, vključno z JAWS, NVDA, VoiceOver in TalkBack.
Optimizacija navigacije s tipkovnico: Proces v ozadju prilagodi HTML kodo in doda vedenjske skripte v JavaScriptu, da omogoči popolno uporabo spletnega mesta s tipkovnico.
To vključuje:
navigacijo z Tab in Shift+Tab,
upravljanje spustnih menijev s smernimi tipkami,
zapiranje z Esc,
aktivacijo gumbov z Enter,
premikanje med možnostmi s smernimi tipkami ter izbor z Preslednico ali Enter.
Uporabnikom so na voljo tudi bližnjice, kot so:
M (meni),
H (naslovi),
F (obrazci),
B (gumbi),
G (grafike).
Na voljo so hitri meniji za preskok na vsebino, dostopni s tipko Alt+1, ali kot prvi elementi pri navigaciji s tipkovnico. Pri pojavnih oknih sistem samodejno prestavi fokus tipkovnice nanje in onemogoči premik fokusa izven okna.
Način za epileptike: onemogoči utripajoče animacije in nevarne barvne kombinacije.
Način za slabovidne: prilagoditve za slabši vid, tunelski vid, katarakto, glavkom ipd.
Način za kognitivne motnje: prilagoditve za disleksijo, avtizem, možganske kapi ipd.
Način prijazen za ADHD: zmanjša moteče elemente in izboljša osredotočenost.
Način za slepe: popolna združljivost z bralniki zaslona (JAWS, NVDA, VoiceOver, TalkBack).
Profil za navigacijo s tipkovnico: prilagoditve za osebe z gibalnimi oviranostmi.
Prilagoditve pisave: povečava/pomanjšava, sprememba pisave, razmiki, poravnava, višina vrstic ipd.
Prilagoditve barv: profili kontrasta (svetel, temen, inverzni, monokromatičen), zamenjava barv ozadja, besedila in naslovov.
Animacije: možnost onemogočanja animacij, vključno z videi, GIF-i in CSS prehodi.
Označevanje vsebine: poudarjanje povezav, naslovov, fokusiranih ali prehodnih elementov.
Izklop zvoka: uporabnikom z občutljivostjo na zvok omogoča takojšnje utišanje.
Podpora kognitivnim motnjam: integracija iskalnika z Wikipedijo in Wikislovarjem za razlago izrazov.
Dodatne funkcije: sprememba kazalca, način tiskanja, virtualna tipkovnica ipd.
Prizadevamo si podpreti kar največ različnih brskalnikov in tehnologij za pomoč, da bi lahko uporabniki izbrali najbolj primerna orodja z minimalnimi omejitvami. Podpiramo več kot 95 % tržnega deleža, vključno z: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Apple Safari, Opera, JAWS in NVDA.
Kljub našim najboljšim prizadevanjem se lahko zgodi, da določene strani ali deli spletnega mesta še niso popolnoma dostopni ali so še v procesu prilagoditve. Stalno izboljšujemo dostopnost, razvijamo nove funkcije in uvajamo sodobne tehnologije, da bi dosegli optimalno raven dostopnosti v skladu s tehnološkim napredkom.
Za dodatne informacije ali pomoč nas kontaktirajte na: info@infocenter.si