Preverjanje zaposlenih - storitve skrbnega pregleda in preverbe zaposlenih in bodočih kandidatov

Korporativna varnost

Analiza konkurence je strategija, ki vključuje raziskovanje glavnih konkurentov, da bi pridobili vpogled v njihove izdelke, prodajo in taktike trženja. Izvajanje močnejših poslovnih strategij, odvračanje konkurentov in pridobivanje tržnega deleža so le nekatere prednosti izvajanja analize konkurenčnega trga.

S konkurenčno analizo lahko spoznate, kako deluje vaša konkurenca, in prepoznate potencialne priložnosti, kjer jo lahko prehitite.

Omogoča vam tudi, da spremljate trende v panogi in zagotovite, da vaš izdelek dosledno izpolnjuje – in presega – industrijske standarde.

Oglejmo si še nekaj prednosti izvajanja analiz konkurence:

  • Pomaga vam opredeliti edinstveno ponudbo vrednosti vašega izdelka in ugotoviti, po čem se vaš izdelek razlikuje od konkurenčnih, kar vam lahko pomaga pri prihodnjih trženjskih prizadevanjih.
  • Omogoča vam, da ugotovite, kaj vaš konkurent počne pravilno. Te informacije so ključnega pomena za ohranjanje pomembnosti in zagotavljanje, da vaš izdelek in vaše trženjske kampanje presegajo industrijske standarde.
  • Pove vam, kje so vaši konkurenti v zaostanku – kar vam pomaga prepoznati področja priložnosti na trgu in preizkusiti nove, edinstvene trženjske strategije, ki jih še niso izkoristili.
  • Prek mnenj strank se naučite, kaj manjka v konkurenčnem izdelku, in razmislite, kako bi lahko svojemu izdelku dodali funkcije, da bi zadovoljili te potrebe.
  • Zagotavlja vam referenčno vrednost, s katero lahko merite svojo rast.

Analiza konkurenčnega trga se osredotoča na iskanje in primerjavo ključnih tržnih kazalnikov, ki pomagajo ugotoviti razlike med vašimi izdelki in storitvami ter izdelki in storitvami vaših konkurentov.

Celovita raziskava trga pomaga vzpostaviti temelje za učinkovito prodajno in trženjsko strategijo, ki vašemu podjetju pomaga izstopati iz množice.

Redna analiza konkurence lahko koristi vsaki blagovni znamki. Z izvajanjem analize konkurence boste lahko:

  • ugotovite vrzeli na trgu
  • razviti nove izdelke in storitve
  • odkrili tržne trende
  • učinkoviteje tržiti in prodajati

Kot vidite, bo učenje katere koli od teh štirih komponent vašo blagovno znamko popeljalo na pot dosežkov.

  1. Ugotovi se, kdo so vaši konkurenti.
  2. Ugotovi se, katere izdelke ponujajo vaši konkurenti.
  3. Razišče se prodajne taktike in rezultate vaših konkurentov.
  4. Ogleda se cene konkurentov in morebitne ugodnosti, ki jih ponujajo.
  5. Prepriča se, da izpolnjujete konkurenčne stroške dostave.
  6. Analizira se, kako vaši konkurenti tržijo svoje izdelke.
  7. Pozornost na strategijo vsebine, ki jo uporablja vaša konkurenca.
  8. Ugotovi se katere tehnološke rešitve uporabljajo vaši konkurenti.
  9. Analizira se stopnjo vključenosti pri vsebini vaših konkurentov.
  10. Opazuje se, kako promovirajo vsebine za trženje pri konkurenci.
  11. Ogleda se njihovo prisotnost v družabnih medijih, strategije in platforme, ki jih uporabljajo.
  12. Izvede se analizo SWOT in spozna njihove prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti.
ŽELIM PONUDBO!