Delovni čas
Pon - pet: 9.00 - 14.00
Pon - pet: 9.00 - 14.00
Varnostna zaščita je v hitro napredujočem in spreminjajočem se svetu postala nujna. Organizacije in posamezniki se soočajo z vse večjim številom groženj, kot so hekerski napadi, kraje podatkov in zlonamerna programska oprema. Iz teh razlogov so varnostni pregledi ključni za pravočasno odkrivanje morebitnih ranljivosti.
Varnostni pregledi so postopek, s katerim organizacije ocenijo varnost svoje IT infrastrukture. Ti pregledi so osnovni del vsakega varnostnega načrta, saj omogočajo odkrivanje potencialnih pomanjkljivosti, preden jih izkoristijo zlonamerni napadalci. Z rednimi varnostnimi pregledi se zmanjša tveganje za napade, ki lahko resno ogrozijo podatke in omrežja. Obsegajo različne vidike, kot so pregled programske opreme, strojne opreme, omrežnih povezav, aplikacij ter varnostnih politik, vsak sistem je unikaten, zato so pregledi prilagojeni specifičnim potrebam organizacije. Redno izvajanje teh pregledov pripomore k vzdrževanju visoke ravni zaščite in zagotavljanju, da so vsi zaščitni ukrepi na mestu.
Sistem IAM temelji na treh funkcijah, in sicer na identifikaciji, avtentikaciji in avtorizaciji. Identifikacija pomeni prepoznavanje posameznika ali entitete v sitemu. Ob registraciji uporabnik prejme unikatno identiteto, kot je uporabniško ime. Ta identiteta je osnova za vse nadaljnje varnostne procese. Avtentikacija je postopek, ki potrjuje, da je uporabnik res tisti, za kogar se izdaja. Običajno poteka preko gesel, biometričnih podatkov ali dvofaktorske avtentikacije. Avtorizacija pa določa, kateri viri so dostopni določenemu uporabniku. To pomeni, da se pravice vstopa prilagodijo glede na vlogo uporabnika v organizaciji.
Revizije kibernetske varnosti so celoviti varnostni pregledi, ki vključujejo pregled vseh komponent IT sistema organizacije. To pomeni analizo strojne in programske opreme, omrežnih arhitektur ter varnostnih praks, ki se uporabljajo v organizaciji. Tudi najmanjša ranljivost lahko postane tarča hekerskih napadov, zato je pomembno, da se vsak del sistema temeljito pregleda.
Revizije so lahko preventivne ali odzivne. Preventivne se izvajajo redno, da bi pravočasno preprečili morebitne napade. Odzivne pa so nujne po morebitnem varnostnem incidentu, ko je potrebno natančno preučiti, kako je do napada prišlo in kako se ga v prihodnje lahko. Pomembno je, da so revizije kibernetske varnosti celovite, saj le tako lahko pridobite jasno sliko o stanju varnosti vašega sistema. Le dobro izvedeni varnostni pregledi vam omogočajo, da se zaščitite pred napadi, hkrati pa se pripravite tudi na prihodnje izzive.
Pravilna izbira varnostnih rešitev je zelo pomemben korak v procesu zaščite IT sistema. Varnostni pregledi vam lahko pomagajo identificirati pomanjkljivosti, vendar brez ustreznih varnostnih rešitev tvegate, da ne boste mogli ustrezno zaščititi svojih podatkov. Na trgu je na voljo širok spekter varnostnih orodij, kot so antivirusna programska oprema, požarni zidovi, šifriranje podatkov in sistemi za zaznavanje vdorov.
Svetovanje pri nakupu varnostnih rešitev vključuje pomoč pri iskanju ustreznih rešitev, ki bodo najbolj ustrezale vašim potrebam. Z našimi strokovnjaki vam lahko pomagamo pri analizi trenutnih varnostnih pomanjkljivosti. Prav tako vam priporočamo ustrezno programsko in strojno opremo ter vam svetujemo o tem, kako optimizirati zaščito vašega sistema.
Pri izbiri rešitev je pomembno upoštevati številne dejavnike, kot so velikost podjetja, vrsta podatkov, ki jih obdelujete, in specifične varnostne zahteve, ki jih imate. Z ustreznim svetovanjem boste zagotovo izbrali ustrezne rešitve, ki bodo učinkovito zaščitile vašo organizacijo pred kibernetskimi grožnjami.
Poleg že omenjenih varnostnih pregledov in svetovanja pri nakupu varnostnih rešitev je pomembna tudi tehnična podpora. Podpora pri zaščiti IT sistemov vključuje pomoč pri vzdrževanju varnostnih rešitev, posodabljanju programske opreme in odpravljanju morebitnih težav. Tehnična podpora je lahko zagotovljena na daljavo ali pa na sami lokaciji podjetja, odvisno od vaših potreb in težav. Z dostopom do strokovne tehnične podpore imate zagotovljeno, da bodo vse varnostne rešitve redno posodobljene in da bodo morebitne težave hitro odpravljene. Tako boste lahko brezskrbno nadaljevali s poslovanjem.
Z našimi izkušenimi strokovnjaki vam nudimo celovito pomoč skozi vse faze zaščite. Zavedamo se, da vsak sistem potrebuje specifičen pristop, zato so naši varnostni pregledi prilagojeni vaši organizaciji in vašim potrebam. Naša ekipa se posveti podrobni analizi vaših IT infrastruktur in prepozna morebitne ranljivosti ter vam na podlagi le-tega svetuje o najboljših praksah za zaščito pred kibernetskimi grožnjami. Pomagamo Vam pri izbiri najboljše programske in strojne opreme, ki bo ustrezala vašim specifičnim varnostnim potrebam. V primeru težav ali nujnih primerov, pa vam nudimo tudi tehnično podporo, bodisi na daljavo bodisi na lokaciji. Kontaktirajte nas za še več informacij!
Infocenter
V podjetju MD svetovanje d.o.o. stremimo k temu, da mora biti internet dostopen vsem, ne glede na njihove okoliščine ali zmožnosti. Zato smo se zavezali k zagotavljanju spletnega mesta, ki je dostopno najširšemu možnemu krogu uporabnikov.
Pri tem seveda upoštevamo zahteve Zakona o dostopnosti do informacijskih izdelkov in storitev za osebe z invalidnostmi (ZDPSI) ter Zakona o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij (ZDSMA) ter si prizadevamo čim dosledneje upoštevati Smernice za dostopnost spletnih vsebin (WCAG) 2.1 v skladu z ravnijo AA, kot jih določa Konzorcij za svetovni splet (W3C). Te smernice opisujejo, kako narediti spletne vsebine dostopne osebam z različnimi oblikami oviranosti. Upoštevanje teh smernic nam pomaga zagotavljati, da je spletno mesto dostopno vsem – slepim in slabovidnim osebam, uporabnikom z motoričnimi, vidnimi, kognitivnimi in drugimi oviranostmi.
Naše spletno mesto uporablja različne tehnologije, ki omogočajo čim višjo raven dostopnosti. Vgrajen je uporabniški vmesnik za dostopnost, ki uporabnikom z določenimi oblikami oviranosti omogoča prilagoditev videza in funkcionalnosti spletnega mesta svojim potrebam.
Poleg tega spletno mesto uporablja aplikacijo, ki temelji na umetni inteligenci in v ozadju neprestano optimizira dostopnost spletnega mesta. Ta aplikacija samodejno prilagaja HTML kodo, izboljšuje uporabniško izkušnjo za slepe uporabnike, ki uporabljajo bralnike zaslona, in omogoča navigacijo z uporabo tipkovnice za gibalno ovirane uporabnike.
Če zaznate nepravilnost ali imate predlog za izboljšavo, bomo veseli vašega sporočila. Pišete nam lahko na elektronski naslov: info@infocenter.si
Naše spletno mesto uporablja tehnologijo ARIA (Accessible Rich Internet Applications) in prilagojeno vedenje elementov, da slepim in slabovidnim uporabnikom omogoča branje in uporabo vsebin preko bralnikov zaslona. Ko uporabnik z bralnikom zaslona vstopi na spletno mesto, prejme poziv za preklop v profil za bralnik zaslona, kar mu omogoči učinkovito navigacijo in uporabo funkcij.
Optimizacija za bralnike zaslona: V ozadju teče proces, ki analizira sestavne dele spletnega mesta in zagotavlja sprotno skladnost tudi ob posodobitvah. Uporabljamo nabor atributov ARIA za označevanje obrazcev, ikon (npr. za družbena omrežja, iskanje, košarico), elementov z vlogami (gumbi, meniji, pogovorna okna ipd.), ter za natančno označevanje slik z nadomestnim besedilom (ALT), tudi z uporabo optičnega prepoznavanja znakov (OCR), če slika vsebuje besedilo.
Uporabniki lahko kadar koli vključijo način za bralnik zaslona s kombinacijo tipk Alt+1. Ob vstopu na spletno mesto bodo uporabniki samodejno pozvani k vklopu načina bralnika zaslona.
Te prilagoditve so združljive z vsemi glavnimi bralniki zaslona, vključno z JAWS, NVDA, VoiceOver in TalkBack.
Optimizacija navigacije s tipkovnico: Proces v ozadju prilagodi HTML kodo in doda vedenjske skripte v JavaScriptu, da omogoči popolno uporabo spletnega mesta s tipkovnico.
To vključuje:
navigacijo z Tab in Shift+Tab,
upravljanje spustnih menijev s smernimi tipkami,
zapiranje z Esc,
aktivacijo gumbov z Enter,
premikanje med možnostmi s smernimi tipkami ter izbor z Preslednico ali Enter.
Uporabnikom so na voljo tudi bližnjice, kot so:
M (meni),
H (naslovi),
F (obrazci),
B (gumbi),
G (grafike).
Na voljo so hitri meniji za preskok na vsebino, dostopni s tipko Alt+1, ali kot prvi elementi pri navigaciji s tipkovnico. Pri pojavnih oknih sistem samodejno prestavi fokus tipkovnice nanje in onemogoči premik fokusa izven okna.
Način za epileptike: onemogoči utripajoče animacije in nevarne barvne kombinacije.
Način za slabovidne: prilagoditve za slabši vid, tunelski vid, katarakto, glavkom ipd.
Način za kognitivne motnje: prilagoditve za disleksijo, avtizem, možganske kapi ipd.
Način prijazen za ADHD: zmanjša moteče elemente in izboljša osredotočenost.
Način za slepe: popolna združljivost z bralniki zaslona (JAWS, NVDA, VoiceOver, TalkBack).
Profil za navigacijo s tipkovnico: prilagoditve za osebe z gibalnimi oviranostmi.
Prilagoditve pisave: povečava/pomanjšava, sprememba pisave, razmiki, poravnava, višina vrstic ipd.
Prilagoditve barv: profili kontrasta (svetel, temen, inverzni, monokromatičen), zamenjava barv ozadja, besedila in naslovov.
Animacije: možnost onemogočanja animacij, vključno z videi, GIF-i in CSS prehodi.
Označevanje vsebine: poudarjanje povezav, naslovov, fokusiranih ali prehodnih elementov.
Izklop zvoka: uporabnikom z občutljivostjo na zvok omogoča takojšnje utišanje.
Podpora kognitivnim motnjam: integracija iskalnika z Wikipedijo in Wikislovarjem za razlago izrazov.
Dodatne funkcije: sprememba kazalca, način tiskanja, virtualna tipkovnica ipd.
Prizadevamo si podpreti kar največ različnih brskalnikov in tehnologij za pomoč, da bi lahko uporabniki izbrali najbolj primerna orodja z minimalnimi omejitvami. Podpiramo več kot 95 % tržnega deleža, vključno z: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Apple Safari, Opera, JAWS in NVDA.
Kljub našim najboljšim prizadevanjem se lahko zgodi, da določene strani ali deli spletnega mesta še niso popolnoma dostopni ali so še v procesu prilagoditve. Stalno izboljšujemo dostopnost, razvijamo nove funkcije in uvajamo sodobne tehnologije, da bi dosegli optimalno raven dostopnosti v skladu s tehnološkim napredkom.
Za dodatne informacije ali pomoč nas kontaktirajte na: info@infocenter.si