Delovni čas
Pon - pet: 9.00 - 14.00
Digitalizacija poslovanja in digitalni asistent- optimizacija delovnih procesov organizacij
Kako ločimo digitalizacijo in digitalizacijo poslovanja?
Najprej pojasnimo kako se razlikujeta digitalizacijo in digitalizacija za tiste, ki niso prepričani.
Digitalizacija je pretvorba fizičnih dokumentov ali papirjev v digitalne dokumente. Primer digitalizacije je skeniranje papirnatega računa in njegov prenos v obliki datoteke PDF.
Digitalizacija pa je bolj poglobljeno preoblikovanje poslovnega modela v smeri uporabe digitalnih procesov namesto analognih. Če se podjetje odloči, da bo ravnanje z vsemi finančnimi dokumenti in njihovo obdelavo spremenilo v digitalno, se to šteje za digitalizacijo.
Proces digitalizacije poslovanja je vključevanje tehnologije, ki spreminja način delovanja organizacij na različnih področjih, v različnih storitvah in kanalih, v odnosu do strank in drugih deležnikov. Pravi proces digitalne preobrazbe presega nakup in uporabo novega orodja ali programske opreme. Zahteva pošteno zavezo celotne organizacije, da oceni, izzove in preuredi poslovne procese po poti in s hitrostjo, ki delujeta za to podjetje, njegove stranke in dobavitelje.
Prednosti digitalizacije poslovanja
Proces digitalizacije poslov prinaša nešteto koristi, ki pa se razlikujejo glede na cilje podjetja. Toda ne glede na to, ali prehajate s papirja na e-račune, s tradicionalnega pridobivanja blaga na e-naročanje ali digitalizirate celovito upravljanje dobavne verige, obstajajo določene koristi, ki jih digitalizacija vedno prinaša, če je pravilno izvedena:
Zakaj je digitalizacija pomembna?
Tehnologije, na katerih temelji digitalizacija, se še naprej hitro razvijajo, medtem ko se uveljavljajo v podjetjih in družbi. Vendar pa digitalizacija ni le vprašanje “več tehnologije”. Izvajanje digitalizacije je za organizacijo pomembna, ker odpira novo razmišljanje in pristope pri tem, kako organizacija dojema svojo vlogo v svojem ekosistemu in priložnost za večjo dobičkonosnost. Tehnologija ni sama sebi namen.
Z uvedbo digitalnih sprememb lahko te organizacije začnejo ustvarjati nove vrednostne verige in izkušnje, ki so povezane s sodelovanjem, interaktivne, trajnostne in dobičkonosne.