koronavirus in gospodarstvo

Hitro ukrepanje podjetij – za zajezitev negativnih posledic na delovanje podjetij zaradi epidemije

Podjetja se stalno srečujemo z različnimi izzivi, enkrat manjšimi drugič večjimi, celotne branže propadajo in na drugi strani se rojevajo nove. Redkokdaj pa se zgodi, da bi se toliko zadev zgodilo v tako kratkem času, razglasitev epidemije in omejitve, ki jih je uvedla tudi Slovenija, in nenazadnje posledice, ki jih bo mogoče čutiti v naslednjih […]

coronavirus

Odgovorno ravnanje vseh je ključno v času virusne krize

Spoštovani, v luči aktualnega dogajanja po svetu in v Republiki Sloveniji vam z vidika prisotnosti Koronavirusa COVID-19 v nujno branje posredujemo informacijo s strani Informacijskega pooblaščenca, v katerem se nahajajo pojasnila v zvezi z varstvom osebnih podatkov in dopustnostjo obdelave osebnih podatkov  pri ukrepih zoper širjenje bolezni, posredovanju podatkov in ravnanju posameznih organizacij (gl. prilogo). […]

Delo od doma - Infocenter

Delo od doma na daljavo – IT-rešitve

Zadnje dni je eno od priporočil za preventivno zaščitno ravnanja tudi spodbujanje dela od doma, ki lahko močno pomaga pri upočasnitvi širjenja koronavirusa. Zaradi preprečevanja širitve virusa je že precej slovenskih podjetij uredilo prehod na delo na daljavo, preostala podjetja pa bodo to morala storiti kmalu, seveda, če je pri njih sploh možen in smiseln […]

GDPR in ZVOP 2 - Infocenter

Varstvo osebnih podatkov – 2. del

Subjekti javnega in zasebnega prava lahko zgolj z ustrezno zavarovanimi osebnimi podatki zadostijo zakonskim zahtevam, se tako izognejo predpisanim sankcijam in poslujejo brezskrbno. A da sploh lahko začnejo, morajo osvojiti vsaj splošno vedenje in poznavanje Uredbe, šele nato lahko prepoznavajo njene prednosti, se pripravijo na to, kar od njih zahteva ter začnejo prilagajati pravno in […]

gdpr in zvop

Varstvo osebnih podatkov – 1. del

Osebne podatke predajamo, ko želimo na dopust, ko smo vključeni v socialna omrežja, ko sklepamo finančne posle itd., najsi nastopamo v vlogi posameznika ali pa poslovnega subjekta, organa javne uprave ali pa koga četrtega. Vse to se dogaja tako v mejah lastnega nacionalnega okvira kot izven njega. In prav s temi razlogi, ker si osebni podatki zaslužijo zadostno pozornost in zaščito, je Evropska unija (EU) predlagala višjo stopnjo zaščite osebnih podatkov.

Skriti kupec

Izboljšanje poslovanja s skrivnostnim nakupom – 3. del

Z vidika obveznosti strank gre za informiranje zaposlenih, potrjevanje namena dviga kakovosti in vzpostavljanja primerne komunikacije. Na nivoju obveznosti izvajalcev do strank pa je ključna seznanitev s smernicami skrivnostnega nakupa, kreiranje vprašalnika, izdelava scenarija, splošno izobraževanje skrivnostnih kupcev in prilagojeno izobraževanje skladno s podjetjem, ki se storitve poslužuje, izvajanje z zagotovitvijo ustreznega časa trajanja (normalni […]

Integralna korporativna varnost

Integralna korporativna varnost

Integralna korporativna varnost (IKV) v splošnem predstavlja mehanizem zagotavljanja doseganja organizacijskih ciljev organizacij preko zmanjšanja izgub (materialnih in v sklopu poslovnih procesov), skrb za varnostne interese lastnikov, direktorjev in menedžerjev ter zaščita dobička in s tem posredno omogočanje (rasti) poslovanja. Nevarnosti, katerim je organizacija izpostavljena, so številne, in kot take jih je potrebno celostno nasloviti, […]

Skriti kupec 2 - Infocenter

Izboljšanje poslovanja s skrivnostnim nakupom – 2. del

Skrivnostni nakup, s katerim preverjamo zadovoljstvo kupcev preko uporabe posebnih skrivnostnih kupcev, lahko uporabijo podjetja, prodajalne, poslovalnice, banke, dobavitelji, distributerji, ki bolj kot prijaznost preverjajo strokovno znanje in poznavanje izdelkov, ki jih zaposleni prodajajo, na koncu koncev se te metode lahko posluži tudi vaš konkurent. Informacija o tem, kako vaši zaposleni ravnajo s svojimi kupci, […]

Skriti kupec - Infocenter

Izboljšanje poslovanja s skrivnostnim nakupom

Ob vse večji konkurenčnosti tržnega gospodarstva je v največ primerih ravno kvaliteta storitev glavna konkurenčna prednost, ki jo kupci kmalu prepoznajo. Rezultati ponudbe kvalitetnih izdelkov in storitev so vidni v večji prodaji, dobičku in posledično dolgoročnih finančnih uspehih. Enega od analitičnih pristopov, ki k doseganju teh svetih gralov prodaje pripomore, predstavljamo danes. Predstavljamo vam skrivnosti […]

Prva stran
Pokličite
E-pošta
Povpraševanje
POVPRAŠEVANJE