Vabimo vas na konferenco ZAUH in DIGITALIZACIJA 2020, kjer bosta na dogodku s predavanjem: 5 korakov do varnega dela z informacijami od doma (Tanja Cajavec in Miha Dvojmoč) predstavili podjetji GRIFFIN d.o.o. in MD SVETOVANJE d.o.o. (Skupina Infocenter).
Sporočamo vam, da smo konec tega meseca pridobili ISO certifikata – Sistem vodenja kakovosti ISO 9001 in Sistem upravljanja informacijske varnosti ISO 27001, ki sta po svetu znana kot temeljno orodje za obvladovanje kakovosti, informacijske varnosti ter zanesljivega vodenje celotnega sistema in same interakcije s poslovnimi partnerji.
Evropsko sodišče je odločilo: Dogovor med EU in ZDA o izmenjavi podatkov je neveljaven. Kaj to pomeni za nas?
V zadnjih letih se svet spreminja z veliko hitrostjo, ki je naši predniki niso zaznali v več desetletjih ali stoletjih. Vrstijo se spremembe v globalnem svetu in lokalno.
V obdobju t.i. koronavirusa oziroma v njenem prvem valu so na področju digitalizacije največji vzpon doživele spletne trgovine. Podjetja, ki so bila prisotna s prodajo že pred pojavom novega koronavirusa, so in še vedno imajo strateško prednost pred svojimi tekmeci.
Evropska komisija je dobri dve leti po uveljavitvi splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR) objavila poročilo, ki kaže, da je ta sicer dosegla večino svojih ciljev, a da je potrebnega več sodelovanja pri njenem izvajanju po vsej uniji.
NIJZ (Nacionalni inštitut za javno zdravje) opozarja, da so se pojavila lažna spletna sporočila, ki zlorabljajo znak NIJZ in ustvarjajo lažen vtis, da gre za uradno sporočilo NIJZ in ministrstva za zdravje. Gre za spletno prevaro!
V zadnjem času se precej podjetij odloča za svojo lastno spletno trgovino. Pri tem pa se pogosto pozabi, da mora spletna trgovina poleg ugodne ponudbe kupcem zagotavljati tudi varnost in skladnost z uredbo GDPR ter zakonom o varstvu osebnih podatkov – ZVOP.
Minilo je že dve leti, odkar se v EU uporablja GDPR. Uredba o varstvu podatkov se sicer uporablja neposredno, a ta predvideva nekatere ureditve oziroma uskladitve še z lokalno zakonodajo posamezne države. Slovenija spremenjene zakonodaje še ni sprejela, je pa nov predlog zakona o varstvu osebnih podatkov (t.i. ZVOP-2) znova v usklajevanju.
Informacijski pooblaščenec (IP) v zadnjem času opaža povečano oglaševanje termo kamer, ki se predstavljajo kot učinkovito preventivno orodje zoper širitev okužbe z novim koronavirusom.