GDPR DPO - INFOCENTER

Kaj je potrebno storiti ob imenovanju pooblaščene osebe za varstvo podatkov?

 

Ob imenovanju pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov so potrebne določene aktivnosti, kot izhaja iz člena 37 Splošne uredbe o varstvu podatkov.

 

1. Na svoji spletni strani je potrebno objaviti podatke pooblaščene osebe

Kontaktni podatki morajo vključevati poštni naslov, namensko telefonsko številko in/ali namenski e-poštni naslov, da bi posamezniki, na katere se nanašajo osebni podatki, lahko preprosto vzpostavili stik. Po potrebi lahko za komunikacijo z javnostjo zagotovite tudi druga sredstva, npr. namenska telefonska linija ali namenski kontaktni obrazec na spletni strani organizacije, naslovljen na pooblaščeno osebo. Zaradi dobre prakse svojim zaposlenim sporočite ime in kontaktne podatke pooblaščene osebe za varstvo podatkov. Te lahko objavite na intranetu, v notranjem telefonskem imeniku in organizacijskih shemah.

 

2. Kontaktne podatke pooblaščene osebe sporočiti IP

Nadzornemu organu je poleg poštnega naslova, namenske telefonske številke in/ali namenskega e-poštnega naslova, nujno sporočiti tudi ime pooblaščene osebe. Zavezanci za imenovanje pooblaščene osebe lahko uporabite obrazec »Obvestilo o imenovanju pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov«.